Υπαναχώρηση-επιστροφή
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής, μετά από τηλεφωνική συνεννόηση και ενημέρωση της εταιρίας, εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που αποδεδειγμένα την παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων.
Στην περίπτωση που το προϊόν έχει τροποποιηθεί στα μέτρα σας ή έχει κοπεί στην διάσταση που επιθυμείτε στο φάρδος ή στο υψος, δεν είναι δυνατή η επιστροφή του προϊόντος.
Στη περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας αφορά αποδεδειγμένα σε λάθος της εταιρίας, δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση πως η επιστροφή έχει γίνει με εταιρίες που συνεργαζόμαστε.
Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, υποχρεούστε, συνακόλουθα, να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης. Στην περίπτωση που το προϊόν έχει τροποποιηθεί στα μέτρα σας ή έχει κοπεί στην διάσταση που επιθυμείτε, δεν είναι δυνατή η επιστροφή του προϊόντος.Τα προϊόντα επιστρέφονται στην έδρα της εταιρείας με επιλογή από τον καταναλωτή του τρόπου επιστροφής τους, ήτοι με αυτοπρόσωπη παράδοση ή με παράδοση από τρίτο εξουσιοδοτημένο πρόσωπο είτε με αποστολή με εταιρεία acscourier, στη διεύθυνση της εταιρείας www.giakourtines.gr .Δεν είναι αποδεκτός κανένας άλλος τρόπος επιστροφής καθώς έτσι μόνο δίνεται η δυνατότητα ελέγχου του υπό επιστροφή προϊόντος, παρουσία του πελάτη ή του υπαλλήλου του courier. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως, αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός οκτώ (08) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας, η Deligiorgi Home. δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέο courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας, με δικά της έξοδα. Στην περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί την επιστροφή της παραγγελίας του χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρίας, τότε τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον ίδιο τον καταναλωτή.
Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail για τον τρόπο διεκπεραίωσής του. Μετά την επιστροφή του προϊόντος, και εφόσον εγκριθεί από την Εταιρία, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο το ποσό είτε με αντίστοιχη κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό, τον οποίο έχει συμπληρώσει στο έντυπο επιστροφής που απαραίτητα συνοδεύει το επιστραφέν εμπόρευμα, είτε με άλλον τρόπο σύμφωνα με τα παραπάνω.
Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. Στην περίπτωση που προβλέπεται ανωτέρω, όπου η εταιρία δικαιούται αποζημίωση για μείωσης της αξίας των επιστραφέντων προϊόντων, θα έχει το δικαίωμα να συμψηφίσει το σχετικό ποσό της αξιούμενης αποζημίωσης με το προς επιστροφή τίμημα.
Το δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος (δικαίωμα υπαναχώρησης από την πώληση) αφορά σε ολόκληρο το αγορασθέν προϊόν και δεν μπορεί να ασκηθεί επί τμήματος μόνο του προϊόντος (πχ επί αξεσουάρ του προϊόντος).
Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης.
α) συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή, και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή.
β) την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων.